旧豊後森機関庫に行ってきたよ〜! #fyp #sodapop #大分県 #旧豊後森機関庫

    So refreshing. My little soda pop. You’re all I can think of. Every drop I drink. You’re my soda pop. My little soda pop. Pull me down. So why?

    30件のコメント

    1. 小学生の頃、埼玉の鉄道博物館に行きました!!😊
      蒸気機関車かっこいいと思いました!!😊

    Leave A Reply