n.SSign [日韓音楽交流イベント @なら100年会館]

    [Applause] [Music] I want the crazy one. Want to be the one. Shut down [Music] on the floor. I know that pretty. Hey, I can’t admit it, but you know what you did to me. You got that good day. Every time I go, every time I go, I don’t want you so bad. [Music] I don’t want nobody. [Music] Call me the devel. Can’t you got me so many [Music] [Music] Yeah. Cuz all the night [Music] you [Music] know [Music] Woo! Hey! [Music] Wow! There is not to set aside.

    ・日韓音楽交流イベント @なら100年会館 [2025.10.24]
    ~奈良県 忠清南道 友好連携15周年記念 ~
    https://www.pref.nara.jp/69779.htm

    #日韓 #奈良県 #忠清南道 #충청남도 #KPOP #トロット #nSSign

    email: oimoko2024@gmail.com
    X:@oimoko0114

    7件のコメント

    1. いつもいつもありがとうございます。コスモの皆さん、最高です。✨✨✨✨
      癒やされます。元気が出ます。💫

    2. n.SSignを初めて知り

      初めて観たのがこの舞台です。

      わたしにとってはかなりの衝撃を受けました😍

    3. n.SSignのファンです♪
      他県なのでパフォーマンスを観れて嬉しいです💕
      綺麗な映像で撮影共有をありがとうございます✨
      どのステージでも本気で素敵なn.SSign⋆。˚✩

    Leave A Reply